پلی استر تجاری پلی استایرن
نوشته شده توسط : علی پور

پلی استر تجاری
پلی استایرن یکی از مهمترین پلاستیک های کالایی است. حجم تولید پلی استایرن و کوپلیمرهای استایرن چند میلیون تن در سال است. تحت نام های مختلف تجاری، از جمله Styrofoam ™، Styropor®، و Styron ™ فروخته می شود

گروه تولیدی ایران ورق

سه درجه مهم از استایرن عبارتند از:

GPPS: پلی استایرن عمومی، که به عنوان پلی استایرن شفاف نیز شناخته می شود، به طور کامل شفاف، سفت و سخت و کم هزینه ترموپلاستیک ساخته شده از مونومر استایرن است. GPPS محصول جامد تولید شده در قالب گلوله های 2-5 میلی متر است.

HIPS: پلی استایرن با ضخامت زیاد حاوی 5 تا 10٪ لاستیک (بوتادین) است و برای قطعاتی که نیاز به مقاومت بالا (er) دارند استفاده می شود. HIPS یک کوپلیمر پیوندی است که دارای sidearms پلی استایرن است. پیوند زمانی رخ می دهد که برخی از رادیکال ها با واکنش های دوگانه پلی بوتادین واکنش نشان دهند.

EPS: پلی استایرن قابل انعطاف شامل میکرو گلوله یا مهره های حاوی عامل دمنده (معمولا پنتان) است. پلی استایرن گسترش یافته یا فوم عایق حرارتی، مقاومت بالا و قابلیت پردازش خوب است.

کوپلیمرهای Styrenic و مخلوط آنها گرمایشی مهندسی در نظر گرفته شده است، زیرا خواص آنها را می توان در طیف گسترده ای برای تعداد زیادی از برنامه های کاربردی با طیف گسترده ای از روش های پردازش که اجازه می دهد تولید محصولات با کیفیت بالا و بسیار مقاوم در برابر پلاستیک مناسب برای بسیاری از برنامه های کاربردی مورد نیاز است.


برنامه های کاربردی
پلی استایرن یک پلیمر است که ارزان و آسان برای پردازش است. این مواد انتخابی برای بسیاری از برنامه های کاربردی از جمله بسته بندی مواد غذایی، کالاهای مصرفی یکبار مصرف مصرف کننده و همچنین قطعات برای برنامه های اپتیکی، الکترونیکی / الکتریکی و پزشکی است. انواع مختلفی از محصولات از طریق قالب گیری تزریقی، از جمله ظروف غذاخوری، فنجانهای پلاستیکی، لوازم خانگی، اسباب بازی، موارد CD، ظروف لوازم آرایشی، پوشش ها و وسایل، شکل گرفته است.

پلی استایرن قابل انعطاف، یا کریستال پلی استایرن 2 و یا کوپلیمرهای استایرن خیس شده با عامل دمنده (معمولا پنتان)، برای تولید محصولات مختلف فوم مانند فنجان نوشیدنی یکبار مصرف، کارتن های تخم مرغ، سینی، ظروف فست فود، بسته بندی آستین و عایق حرارتی برای بازار ساخت و ساز.

برنامه های پزشکی عبارتند از pipettes، ظروف پتری و ظروف پزشکی.





:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: